Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, January 16, 2011

Sumpah! Aku Rasa Pilu & Nak Marah Gile!

oke, mood aku serta merta berubah bila buat research pasal kes pengguran janin ni. Mula2 just cari information about it without any picture. Okey lagi setakat baca & fahamkan. Bila search gambar..mak aih! pegang kepala n menongkat kepala aku. Tak sanggup nak tengok lama2.. step by step lak tu gamba tu tunjuk. Putus kepala! Kesiannyeeee! bodoh2 nye pmpuan2 yang buat semua ni. Pkir la panjang sikit. Ape ke bangang sangat korang ni. Pandai buat pandai2 la jaga. Budak tu tak bersalah langsung. Apsal nak bunuh lak. Dah la buat dosa berzina, Pastu tambah dosa membunuh lak. Memang aku emo! Longlai aku rasa tengok gamba2 tu sume. Bodoh! bodoh! dan Bodohhhhhhhhh! Ya Allah, kau berilah petunjuk ke jalan yang benar kepada semua hamba2 mu. Semoga semua antara kami mendapat kesedaran dan segera bertaubat. Amin~


Meremang bulu roma aku. Plus2 dengar lagu Harapan Tanpa Suara~

No comments:

Post a Comment