Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Friday, January 7, 2011

Just Jugde

Malam semalam aku join club kolej aku pergi main futsal. Ni kira aktiviti club la. Aktiviti next panjat gunung. Nama pun Extreme-C mesti aktiviti pon extreme kan. Hehe. Disebabkan aku dah lama tak main futsal & dah lama tak bersukan aku pon decided nak join club semalam. Kitorang main kat kolej Za'ba dalam kul 10 lebih camtu la. Pastu g minum2 ngan ahli club sambil duk bincang2 aktiviti & cara nak ajak budak2 1st year join aktiviti. Lepas tu balik. Sebagai seorang perempuan kan, salah ke kalo aku main futsal? Mesti ada pihak yang memandang serong tindakan aku ni. Tapi rasanya batas tetap terjaga even time main pon. Even kitorang main lawan team laki, dorang still respect kitorang sampai dorang sanggup lepas bola dari langgar kitorang. Pastu, siap ajar kitorang cara main. Main suka2 je bukan selalu pon kan. Ntah la, depends la pada korang kan. Aku dah inform my parent yang aku nak main futsal semalam n dorang pon ok just pesan jaga diri leklok. Standard la kan. Aku rasa macam tak salah la kan aku join game ni, bukan aku buat maksiat macam orang dating2 tempat gelap bagai kan. Ok what dari aktiviti2 yang dilarang. Kalo kata sebab balik lewat, maybe la aku boleh terima kan sbb pmpn kan. Tapi kitorang by group, bukan sorang2. Lepas minum & bincang2 kitorang terus balik je. Balik tu pon aku rasa sedap badan sikit. Segar dapat kuarkan peluh. Hehe. Actually kan, depends la pada korang nak judge camne sekali pon. Aku xkesah, selagi aku tau jaga diri aku dah cukup. Selagi solo, aku bebas jalankan aktiviti yang aku minat. hahahaha. Fulstop!

No comments:

Post a Comment