Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, January 2, 2011

Sengal! Edisi : Kepala Pusing Pusing (KPP)

Kepala Pusing-pusing ini merupakan satu kursus khas yang perlu di ikuti oleh semua warga malaysia yang nak ambil lesen. Atau nama saintifiknya adalah Kurikulum Pendidikan Pemandu. Hehe. Kursus dijalankan selama 5jam. Ramai orang cakap kursus ni boring & mengantuk. Tapi depends pada penceramah tu gak la. Firstly aku ingat bosan je coz muka orang tu cam pelik2 je kan. Tapi bila dah start lama sikit dah macam best lak coz orang tu lawak la. Aku keje gelak je. Kadang2 bosan gak la. Kalau tak de kawan, rasanya lagi lah bosan kot. Tapi time aku bosan aku sempat buat tutorial Elektrik & magnet. Weeehuu! Mesti tak de orang buat macam aku kan. Tapi ok what kalau compare ngan yang tidur la apa kan. Haha. Kursus ni dia duk cerita la kan pasal undang2 semua. Ada la dia selit cerita2 bedasarkan pengalaman dia. Orang tu tak de gigi tau, tu yang nmpak lucu. Dia cakap gigi dia jatuh dalam laut. HAHA. Kelako tol la. Dia bagi rehat setengah jam untuk makan & setengah jam lagi untuk solat zohor. Antara kami bertiga, aku sorang je boleh solat. Tapi aku decided nak solat kat kolej coz sempat je. Tak nak berasak2 ngan orang ramai. Full kot claz kitorang tu. So, we all duk sembang2 la masa tu. Tiba2 keluar la cerita pasal kahwin. Apakah??? Target nak kahwin umur berapa lah, Nak ajak kawan datang rumah lah, kursus nikah lah. Pape tah kan. AHAHA. Padahal pergi kursus KPP tapi duk bercerita macam tengah ambil kursus kahwin. Ape daa. Macam tu lah cerita nya. Cikgu kitorang tu nama dia Cikgu Basri. Orang Kedah, nampak macam sporting & masuk la ngan kitorang. Dalam kereta pon duk bersembang & bergelak ketawa. Hepi nampak? Haha. Biasa lah tu, nak bodek2 sikit. Supaya tak lah gementar sangat nak belajar nanti. Hee. Hope PASS Ujian ngn JPJ nanti. Pastu boleh tuntut janji ngan ABAH! :P

No comments:

Post a Comment