Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Monday, January 17, 2011

Penat wehhh!

Actually aku baru balik dari kelas ko-k pengurusan seni at dectar. Macam bese la kan. Oke, tugasan dikira telah bermula dari saat ni after pelantikan tadi. Syukur sangat2 coz aku dapat jawatan yang aku rasa tak membebankan aku. Pengerusi jawatankuasa kecil publisiti. Aku rasa aku boleh buat kot. Hee. Yang best nye, tuk dak2 lama i mean 2nd level la, aku sorang je yg dapat tugas ringan compare ngan yg lain. Akhirnya, doa aku termakbul. Amin. bukan aku doa korang kena dapat keje berat tau tapi mungkin rezeki aku. cewahhh! Aku tak nak serabut pasal tu je & mengganggu pelajaran. Sem ni agak berat even unit lebih kurang je tapi subjek sem ni tough sgt. Quiz or tuto kena bagi perhatian lebih folow trend lecturer. Oh! no! Aku dah tak sanggup nak berulang kerap2 ke dectar dan jumpe lak mereka2 yang kurang disenangi. haha. Tak pe, aku cube jadi professional time keje. So, korang tak nampak sape yang bermasalah itu. Haha. Neway! I got a new Assignment for my college carnival. lalala~ again & again. Tapi xpe, aku cube bagi komitmen yg terbaik. Basya!! Sebab karisma pon nak wat AGM dah and kitorang akan letak jawatan pulak. (dah start skip meeting & aktiviti Karisma) hahahaha. Banyak lagi keje aku nak buat dari folow n terus folow. Kalo aku rajin baru aku folow. Study first and i wanna make sure my pointer terus meningkat setiap sem. Amin~

No comments:

Post a Comment