Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Wednesday, January 19, 2011

Nak Yang Camni Boleh Tak??

Duk tengah gelak2 tengok video AG Hot FM ngan FBI nyanyi lagu Lautku Cukup Masin. Hahahaha. Lawak tol la dorang ni. Sentiasa menghiburkan pendengar juga peminat. Sempoi je. Aku suke laki camni. Hahaha. Nak boypren cam AG ni boleh tak? Bukan nak Ag sebab dia laki orang. FBI xnak sebab dia botak. AG smart sikit dressing and rambut die. Wahhh! aku sangat teruja oke dengan lelaki yang berambut smart. 1st mende yang aku akan tengok pada seorang lelaki adalah style rambut. Kalo rambut yang xsikat pastu xpakai minyak, kusam semacam je, Nak usha pon xlalu. haha. Pastu, dressing dia cane. Aku tak suke laki yang pakai seluar 'carrot' atau "cerut' bawah. Adoiii! cukup tak berkenan. Pakai jela straight cut. Nak je tetak kaki laki yg pkai Carrot or Cerut tu. haha. Pastu tengok perangai die cane. Aku suke yg xskema tapi xjahat atau spesifiknye tak kasar sgt la. Yang gila-gila macam aku gak, yang paham aku, Xnak romantik sgt, bese2 n sempoi2 je. haha. banyak lah songeh nye! macam dapat je. Tapi ade ke eh laki ceni..hmm, musykil2~ Redha jela eh dapat yg cane. Sedang menunggu lelaki idaman. cewahhh! geli gile ayat!! euww! jijikkkssss~ haha~

No comments:

Post a Comment