Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Thursday, January 13, 2011

Sengal! Edisi : Mak Abah Kelakar!

Aku call abah aku tadi. Saje2 kan..hehe..nak cite pasal derma darah tadi sebenarnye. hee


Aku : Hello, watpe bah?
Abah : Hello, baru siap makan. Ade ape?
Aku : xde pe. saje je. hehe
Abah : kalo xde pape bazir kedit je la ni. haha. 
Aku : haha. Sabo la.. baru nak cte ni.. Abah ni..
Abah : hah! cte ape pulak?
Aku : hee..tadi kami g derma darah tapi xlepas lagi. rtu sebab xcukup berat. kali ni sebab tekanan darah rendah.
Abah : oo, ko takut sgt kot tadi..ko darah ape?
Aku : darah O..
Abah : Aik! nape ko pelik sangat ni? Abah A mak B Long AB. patut ko dlm A B jugak la. Haishh! ko bukan anak Abah la ni..hahaha
Aku : haha..jahat la abah ni..mne kami tau..org tu cek ntah cane ntah..die telek2 kertas tu pastu die letak O je..
Abah : hahahaha.. Abah tau, ko ni anak org asli la kot.. O untuk orang asli..hahaha..or lain sume A B je..ko je pelik..hahaha
Aku : Mane ade! Org tu kot salah cek..bukan salah kami..haha
Abah : yeke ko ni..haha..ko je yg lain ni mcm mne..org lain cerah cket..ko gelap cket..betul dah kot...
Aku : hahahaha..ntah pape abah ni..org cek tu slah..xkire..
Abah : hahahahaha..nak cakap ngan mak x? cube ko ckp ngan mak ko drah O. dgr mak ckp ape..haha


Mak : halluuuuuu...
Aku : Halluuuuu..hahaha..mak, cte Alissa dh habis ke belom?
Mak : ntah, mak xtengok semalam. Abah tengok..(Mak aku tye abah)..Abah cakap semalam xhbis lagi..hari ni kot..
Aku : oo..nak tengok tapi xde TV lak kat blok ni..haha
Mak : hahaha, Kenape darah ko? 
Aku : hehehe..kami cek tadi org tu ckp kami darah O. tapi xlepas derma sbb tekanan darah rendah.
Mak : Eh, macam mane boleh jadi tekanan darah rendah lak ni?? ko xcukup makan ke sah? makan la banyak sikit..
Aku : eh, makan banyak dah la mak..huhu..ntah nape..abah ckp tadi sbb kami takut kot..hoho
Mak : hmm, makan sayur banyak2 sikit..makan bayam, karot sume..makan sayur tu..ko tu memilih makan..
Aku : hahaha..tak sedap la mak..xnak la..
Mak : dah tu ape yg sedap??
Aku : cekelat! hehe
Mak : Hah! cekelat tu la yg racun. yang xsedap tu la ubat nye..ade lak nak makan cekelat jee..
Aku : hahaha..yela2..nanti2 la makan..hoho..
Mak : raye cina balik tak?
Aku : balik! tapi xbeli tiket lagi...hehe
Mak : haa, ok2..nanti dh beli tepon umah gtaw balik bile tau..
Aku : Baik!!! hehe..k la mak..kem salam semua eh..
Mak : ok, wslam..jage diri elok2..belajo molek2..kalo ade papehal gtau org kat umah k..salam


*cakap ngan Abah keje kena kan aku je..haha..cakap ngan Mak agak sirius dan caring ye..hahaha..best2! sayang Mak Abah..muahhhh3!!!!

2 comments:

  1. sempoi...mak ayah hg terbaik...aku suke yg jenis suke bergurau....cam ayah aku gak...hahaha

    ReplyDelete
  2. tu sebab anak dia pon sempoi..hahaha

    ReplyDelete