Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Saturday, January 15, 2011

Let's Try Something New!!



Adeh! sakit tengkuk2 aku meng'explore' mende alah ni..Aku xtau kalo mende alah ni dah lame bagi korang tapi mende baru bagi aku and coursemate aku. WORDPRESS!! sama jugak macam blogspot tapi yang ni lebih senang kata tuk formal or skema la. Tujuan meng'sign up' mende alah ini sebab ianya digunakan dalam subjek Teknologi Pendidikan kitrang. So far, aku kena gak Explore sebab kat sni je kitorang ade 60%. banyak tuh. nak xnak kena gak menceburkan diri. kepada kawan2 yang lain yang langsung xpenah menceburi bidang blogging, hopefully korang bersabar nak edit semua2 tu. Learn from now supaya korang tak culture shock dlm lab ti..Agak boleh men'tension' kan jgak. sebab kita xbiasa but, once you get your design, you will smile! believe me. So that, i wanna say GOOD LUCK to all! I'm here for helping. Just leave your comment here or just shout in my box! Daa~


My page still under construction. Wanna visit?? just click http://nisanapi.wordpress.com/

No comments:

Post a Comment