Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Thursday, January 13, 2011

Kesihatan! Edisi: Derma Darah!

Ape derma dara??? oh no..derma darah la ngok..hahaha..kan aku dah cakap, naik cuti sem mesti aku lepas berat untuk derma darah..sem lepas dah cube nak derma darah. Cubaan Pertama aku gagal sebab berat badan aku tak cukup. Ok fine! aku nekad makan byk2 bagi naik berat. Sem ni aku cube lagi, even lari2 gak sebab neves. Tapi mijot punye pasal daa...daj macam mak aku lak..huhuu..aku isi gak la form tu..Dgn semangat yg dibekalkan oleh kawan2 aku. hee~ thanx korang! Aku pon g la cek darah. Masa org tu nak amek sample darah tu, aku takut n neves kot. dia nak cucuk tu aku pandang tempat lain. hoho. Penakut gak eh. Rupenye tak sakit langsung pon. hahaha..Pastu aku pon dah dapat kekuatan untuk next step. Dah semangat nak baring kat kusi tu. Sekali cek tekanan darah tak lepas daa..haishh! GAGAL lagi..Agak dengki ye aku ngan pasangan sol n jamall tu..xpe2, sem depan aku cube lagi. tunggu lah korang. Aku nak gak sijil tu..huhu.. Tapi aku puas hati gak la coz aku dapat tahu jenis darah aku. Iaitu darah jenis O. Terbaik!
Rajah kekecewaan!! Aku konyok2kan form tu..huh!

2 comments: