Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, January 9, 2011

Fon rosak! hampeh laa~

last week fone aku rosak. Bukan fon aku la sebenarnye. Tu fon akak aku. Aku xpenah beli fon sendri. Malassss! tapi sebab nye fon tu dah rosak, terpakse rela lah aku beli yg lain. nak beli yang mahal2 jgn  hrap la kan. janji ade lagu sudah sebab aku ni gila lagu. haha. murah2 je. tadi baru bgitaw abah ngan mak time vid call. kena gak gitau even xnak dorang rsau ke pe kan. Abah aku tya la pasal fon tu sume. Aku juz jawab, function die sama je ngan fon abah. lebih kurang je. Abah tya nokia ke sony? Aku cakap nokia. Ok! abah puas hati sbb abah xsuka sony. Haha. Teh aku lak nak tuka fon ngan aku. Die pkai sony. haha. Aku xkesah, yang penting lagu kasi letup nya kat fon. haha. first time r aku beli fon pkai duit sendiri even dlm keadaan terpaksa. huhu. sedih kot. xpe2, saba eh. Janji dpat mesej n call pon ok. Abah ckp ok la tu, xde 3G pon xpe, kita vid cal je. Free lak tu. Haha. Suke eh abah aku ni vidcall. Haha. aku pon suka leh tengok family aku. tapi kadang2 line xclear so, gamba jadi xbpe cntik n xclear. dpat kat akk aku die ckp pe tau "sah, xcomel la video rini, ko dah la xbpe nak comel. Video ceni lagi xcomel" hahaha. Ciss bedebah ko teh! kuanjaq! haha. Mak abah aku gelak je. Duk tya makan pe tu, sebab keje ngunyah je. haha. jarang cal gune fon dah sekarang. Baik xyah beli fon baru kan. haha! hari2 vid cal je..huuuu!

No comments:

Post a Comment