Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Thursday, February 24, 2011

tetibe segan. blushing! haha

tadi ada sorang kawan aku dari sekolah rendah sampailah sekolah menengah chat ngan aku kat FB. Dia budak felda aku gak. Tapi masa sekolah rendah xrapat pon ngan dia. Masuk sekolah menengah baru rapat coz kami sekelas. Sekarang dia dah keje as MA kat mana aku tak sure. Malas nak amek tahu. Dulu dia matrik gak, PDT cam aku tapi belajo satu sem pastu dia benti and amek SPA. Then sekarang dia dah keje bahagia tu laa. Dia saje tegur aku kat chat, aku pon layan jela. Pastu aku pon ambil peluang tanya dia pasal tugasan aku yang berkaitan pengguguran haram tu. Dia pon cerita la serba sedikit. Pastu tetibe dia cakap dia selalu sambut kelahiran. Aku pon cakap, huh?? kalau macam tu tak nak la aku bersalin kat ko. Malu lah aku. Hahaha. Dia laki ok, kalo pmpuan tak pe lagi. huhu. Pastu dia tanya nape nak malu lak, aku nak selamatkan anak ko je. Hahaha! tak kira lah. Aku harap nanti aku bersalin tu, oarang yang aku tak kenal yang sambut anak aku. supaya tak malu. huhu

No comments:

Post a Comment