Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Saturday, February 26, 2011

Sape Lagi Nak Curik Berat Badan Aku?

kebizian yang melampau sejak akhir2 ni telah mencuri beberapa kilo berat badan aku. haishh! mana pergi nya berat2 yang aku dah kumpul masa cuti sem dulu?? ada chance kembali kepada status 'tak cukup berat badan'. Aku menuntut untuk menjadi normal. 


baru je dapat satu lagi jawatan baru. perghhh! ni yang buat aku tension nih!
kerja2 yang belum settle sebagai:


1. Pengurusi Jawatankuasa Publisiti Festival Seni 2011 (31 Mac-2April)


  • Poster FS
  • Flies FS
  • Digital Board
  • Electronic Board PUSANIKA
  • Surat2 Media


2. AJK Persembahan Pesta Pantun UKM (11-14 Mac)


  • Tema Persembahan
  • Tajuk Lagu, Jenis Tarian
  • Layout Persembahan
  • Skrip Persembahan
  • Arrangement Stage


3. Timbalan Eksekutif Jamuan Karnival Kolej (KUO) (19-20 Mac)


  • Menu
  • Bilangan Penglibatan
  • Jadual Pemakanan
  • Alahan
  • Tempat


Tak pernah aku terpikir aku akan buat kerja2 macam ni. Walaupun sangat penat tetapi sangat banyak pengalaman yang aku dapat.






Mahasiswa, Hidup! Hidup! hehe

No comments:

Post a Comment