Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Friday, February 4, 2011

Cuti-cuti Malaysia

wohoho..seronok ah cuti kali ni. Even aku balik lambat tapi puas hati laa. Even xcukup study ag tuk exam tapi seronok laa. HAHA. Padahal cuak weh. Ni sedang menanti ketibaan Along sekeluarga dari Johor. Baru boleh balik, nak balik awal xboleh sebab kat segamat banjir n beberapa tempat lagi la. So, hari ni dorang gamble gak nak balik. Kakak hanie sebok dh nak balik umah Atuk Topi die. Hanapi boleh jadi Topi? ape daa kakak. haha. Ish! xsabar rasenye nak jumpe kanak2 dua orang2 tu. Buah hati matam. Yeahh! Suke2! welcome home hanie & Areel. Ibu & Ayah nye sekali laa. haha. Patut sekarang dah gerak ke Jengka tuk attend majlis kazen bertunang tapi postpone ke lewat petang coz nak tggu my buah hati tuu. Bukan senang nak balik umah, time2 ceni la nak gathering anak beranak. Hehe. Dapat berkumpul seisi keluarga. Alhamdulillah, masih dibei kesempatan waktu untuk kami merasa bahagia. Amin. Waahhhh! skema pulak aku nye post kali ni. Kire sekarang hanya menunggu family along jela. Yng lain dh ade di rumah. Home sweet home. kikiki. Penuh suda kereta2 di halaman rumah. keta abah, kete k.ngah, kete k.de, kete k.teh n kete bechik. Japlagi tambah kete along. So, ade 6 biji kete di halaman rumah. Kete aku??? Belum meh!! lambat la lagi..huhu.. Sedih2! Xpe, tggu la xlama lagi aku akan beli gak kete. Amin. Tggu keje oke! Udah2, gatal idung r nak taip lame2. Adik aku lak duk usah je aku wat essay kat blog ni. Ape ke sibuk nye ko nih. Nak wat essay gak la tu. haha. Xmo bagi pinjam lappy. g ber blog kat desktop bawah tu. Xpon g gune teh nye. lalala. Aku nak tukar password, jap lagi hilang semua keje2 aku dlm ni. Korang bukan leh caye. Pantang tggal semua nak selongkar. Disebabkan nak tggal lappy kat umah petang ni, so kena amek langkah berjage2. Maap ye adik2, gua sayang lappy gua. Korang g men desktop kat bawah je oke. Sekian! masehhhh~

No comments:

Post a Comment