Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, February 27, 2011

Poster Tekno

Setelah bertungkus lumus selama beberapa jam, akhirnya saya berjaya menghasilkan poster berkaintan fizik bagi kursus Teknologi Pendidikan saya. Alhamdulillah dengan izin Allah, saya lebih berpuas hati dengan hasil saya sendiri bagi melahirkan poster kedua saya. Dalam keadaan di mana masa sangat mencemburui saya, rasanya poster ini sudah cukup untuk saya bentangkan pada kelas akan datang. Tetapi sekiranya pembentangan ditunda dan saya masih punya waktu untuk mengedit atau melahirkan satu lagi karya, InsyaAllah saya akan lakukan yang terbaik. Memandangkan saya ingin mencari sesuatu yang terbaik, maka saya perlu ada usaha untuk diri saya sendiri. Mempelajari Adobe Photoshope CS3 merupakan suatu pengalaman yang amat bermakna. Terima kasih kepada kawan2 yang telah memmberi tunjuk ajar dalam menggunakan aplikasi ini yang terlibat secara langsung atau pun tidak. Hasil karya:

No comments:

Post a Comment