Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Thursday, February 10, 2011

Seronok Jadi Cikgu Tekno

firstly aku nak marah JAMALL sebab die xnak gtau awal2 yg En Yusuf xde hari ni. Dengan skema batu nye kami 10org bergerak ke kelas dgn 30 min awal sebelum masa lab bermula. Aku agak pelik sebenarnya tadi npe la En Yusuf ni xmasuk2 kan. Tapi cam bese la, masuk lab on comp buka fb buka wordpress. Dah ghalik sgt men tenet sedar xsedar dh lebih sejam tanpa cikgu. Dlm masa itu kawan2 kelas mintak tulun dorang wat wordpress tu. Seronok lak dapat ajar dorang. Hehe. Masa aku explore dulu mcm nak nagis rase wat mende alah tu. sampai lewat malam. Sampai tensen2 explore. Masa tu lagi tensen sebab jamal pon explore tapi duk tye mcm2. Aku pon x expert lagi masa tu. haha. ko bace ke jamal? naseb ko lah. aku jujur. haha! tapi stelah berjaya explore sedikit sebanyak, kini ku bahgia dapat kongsi ilmu ngn kosmet. cewahh! rase hot lak bila dipanggil ke sana kemari. hahaha! bapak perasan!! hehe..gurau je. Suatu rasa yang puas. cubalah. Tapi sorry to tirah coz ade yg aku xdapat ajar coz blog ko pelik cket n aku nmpak ko tensen td plus ngn ko xsehat nye. bukan aku xnak tlg, tapi sbb ko nye tu dah lari dr basic yg aku ade. agak advanced kot. tu yg xdpt nak tlg. huhu. Anyway, belajar buat wordpress tu satu pengalaman yg byk membantu terutama dlm bidang pendidikan. Semoga kami semua dapat mengaplikasikan teknologi ini pd masa akan dtg bagi penambah baikkan proses PNP kelak. Student love Good teacher. =)

2 comments:

  1. hahaha..tanggungjawab i la..ape la maktam ni...t lau habaq awai2 sume cabot la nnti..amanah kene dijage..^^ *happiness! haha

    ReplyDelete
  2. haha..sengal ubi ko nih..gta jela awal2..senang cket aku cabut balik..hehe

    ReplyDelete