Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, February 27, 2011

Tambah Koleksi Bantal

Terkejut mendengar ketukan pintu bilik. Bila buka rupa2 nya, miera imprezza. Dia baru balik dari Fieldwork kalau tak silap aku. Seminggu tak jumpa dia. hehe. Terkejut dengan kehadirannya secara tiba2 ini. Kemudian dia menghulurkan sebiji bantal yang comel. Hihi. Thakns a lots miera. Sangat comel. Thanks gak coz ingat gak nak beli buah tangan untuk aku. Thanks gak sebab menambah koleksi bantal2 di bilik aku sehingga menjadi 4 biji bantal di bilik single. ewahhh! mewah gila rasa nya. hahahaha.. suka3!
ohh! bawah tu aku nye comforter. Since katil penuh dengan buku2 dan kertas untuk disettled kan, jadi aku memilih untuk tidur di bawah aje. Tak perlu memilih dan cerewet untuk itu. =)

No comments:

Post a Comment