Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Saturday, February 19, 2011

Sape Kate BESTFREN Tak Penah Gadoh??

Korang penah ade bestfren?? penah x gado ke? sakit hati ke? terasa hati ke?? ntah la..even dah lame kawan pon. kdg2 mesti lalui gak mende2 ceni..b4 ni penah gak gado tapi xpenah lak aku rse emo sampai ceni..geram lak aku rse..honestly aku terasa ngan die..sebelum ni xpenah lak ko nak tacin2 kalo aku ckp pape pon..pastu tbe tadi nak bg ayat yg wat aku panas je..mule2 bajet cam gurau je mesej ko tu..bile aku rep ko wat cmtu lak..ok la fine kan..tetibe nak bagi ayat camtu..sumpah aku terase..xpe r beb, aku pon malas dah..aggap jela xpenah kenal kite ni..even dh 4thun..buang je semua tu k..buang!! kalo ikut hati aku remove ko dr frenlist fb aku..tapi aku pikir dulu aku wat cmtu tapi efek die makan aku blk..so, xpe, aku bertahan je ko kat situ..ntah nape aku rase lost n very lost..patot xyah jadi bestfren kan..gagagagagaga! emo n emo! aku tetap akan ingat peristiwa tadi..sori bro atas salah silap aku ngn ko selame ni..fulstop! 


p/s: kawan? juz give and take.

No comments:

Post a Comment