Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Wednesday, February 23, 2011

Aku Semakin Hilang Punca

Pada detik dan ketika ini, ku rasakan life aku sangat bz. Kalau kias2 boleh kata tak sempat nak panas bontot duduk. Masa privasi malam dan banyak terganggu dengan kelas kok-K laa, jaga kiosk la. Wahh, banyak nya komitmen yang diperlukan. Begini rupanya life kat universiti ni. Macam mana la tak tunggang langgang rasa diri ni. Banyak masa habis dengan aktiviti lain dan susah nak luangkan masa untuk belajar. Seriusly aku semakin risau dengan kualiti pelajaran aku. Dapat ke aku maintainkan graf directly proportional for pointer against semester. Semua tu perlukan pengorbanan. Aku akan cuba buat yang terbaik. Tapi aku tak boleh lari dari online setiap hari melainkan wifi mengalami masalah lagi. haha. Tapi jangan la problem lagi eh wifi, aku banyak kerja yang melibatkan internet even fb dan blogging ini merupakan kerja sampingan sahaja. hehe. 


Selalu orang kata, bersabar la dengan apa yang berlaku kerana setiap yang berlaku itu ada hikmah nya tersendiri. Sekarang ni aku nak ungkaikan sesuatu yang buat aku rasa bersyukur dan aku redha dengan takdirnya. Ye, dulu aku agak down dan kecewa sebab kehilangan seseorang dalam hidup aku. Tapi tu semua dulu, maybe sebab masih belum stabil dari segi emosi. Tapi bila aku pikir2 balik kan, ada hikmah aku dan dia xmacam dulu dah. So, aku lebih focus pada study. Alhamdulillah. Aku sekarang lebih matang berbanding dulu. Rasanya la. kalo orang lain jugde aku xtahu. Tapi tu pandangan masing2. Aku xnak tahu laa. haha. Banyak pikir dan merujuk kepada family. Belajar rajin2 pun sebab pikir masa depan sendiri dan juga mak abah. Mak abah dah banyak bagi kemudahan kat aku. Bagi laptop, bagi duit, tak lama lagi nak anta motor lak. Hm, maunye tak rasa bersalah kalo belajar main2 kan? So, sekarang ni aku kena ada satu azam dan kena betul2 usaha nak capai. Tapi aku risau dengan keadaan sekarang yang sangat bz. hoho. Oh Tuhan, kau berilah aku kekuatan dan kesihatan agar semua impianku tercapai. amin.

No comments:

Post a Comment