Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Monday, February 7, 2011

Kata Hati

Entry kali ni berkisar tentang soal hati. haha. Maap la ye kalo kali ni aku berjiwangan sedikit. Itu NORMAL oke. hee. Tibe2 aku terpikir tentang soal kehidupan berumah tangga. Sebab tadi duk cte ngan maina pasal hantaran kawen la ape kan. hehe. Pertama sekali aku memikirkan tentang 'teman' atau erti kata lain nye bf. Sebagai seorang yg single tidak mustahil kalo kite terpikir pasal ni kan. Cinta sejati? ape tuh?? haha. Setia?? ape tuh?? haha. Kadang2 rasa xpercaya lak ngan semua ni. Kalo dulu kita setia tunggu seseorang. tak bermakna kita akan tunggu sampai akhir hayat kan. tambahan lak bila orang yg kita tunggu berubah sama sekali, betol x? haha. Itu lah yang terjadi pada diriku yg lemah ini. huhu. Agak sedih tapi masih mampu diharungi. Aku dah xkesah. Maaf andai kau juga turut merasai nya. Mungkin tidak ada lagi persefahaman antara kita. Cewahh! kahkahkah. Kosong! tanpa perasaan. Penah ke terpikir nak cari pengganti? pernah tapi hanya terpikir tanpa tindakan. Sebab rasa malas nak serabutkan kepala. Dalam situasi semasa kini aku masih lagi mampu hidup dengan status sekarang. Akk aku pon 3org lagi lum kawen jadi tidak menjadi masalah bagi aku. So, xyah kalut2 nak pikir tentang bf kan. Tapi mak aku kata better cari bf time belaja sebab nak kenal hati budi orang tu makan masa. Kadang2 hanya manis di awal perkenalan. Yang itu yg kita takutkan. Tapi kalo nak cari tu macam beli belah kat pasar malam xpe. Ni susah ya amat! haha. Xpe, masih byk waktu mungkin. Jodoh tu Allah dah tetapkan tapi kite kena cari. Cume mungkin belum sampai masa aku nak pergi mencari. Seronok gak kalo die yg cari kita. Maksud aku kalo bakal suami kita yg cari kita. hehe. Semoga bertemu jodoh dgn org yang menyanyangi aku pada jalanNya. Amin~

No comments:

Post a Comment