Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Wednesday, February 23, 2011

Nak Sangatttt Balik Rumah

Dah lama tak balik rumah. Dah 3minggu. takde lah lama mana sebenarnya tapi hati ni sangat nak balik rumah. Tak tahu kenapa. Tapi aku kena habiskan lesen dulu sebab aku tak tahu apa yang akn berlaku dalam minggu2 akan datang. Maksud aku keje2 macam assignment or kuiz. Setakat ni pun masih ada assignment yang perlu disiapkan segera. Jadi aku prefer settle kan semua dulu. Tapi aku musykil gak kenapa tiba2 aku rasa homesick semacam. Hmm, hopefully family kat rumah baik2 je la, kan. Mak ok kan? Abah ok kan? Adik2 pon ok kan? akak2? korang dah besar, pandai2 la eh. hehe. Tapi orang pon ok gak kan? haha. hishh! nape nak balik gak ni??? aiyooo. Tak pe lah. Bagi lepas midterm mekanik quantum dulu baru aku arrange jadual balik. Kalo balik limited sket masa study. Tak kan nak study je tapi tak tolong mak masak ke apa kan. aku pon x rajin sangat nak intai buku kalo duk rumah. hehe. Takpe2, sabar lah wahai hati. Masa yang ditunggu akan tiba. Balik gak ko nanti.

No comments:

Post a Comment