Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Monday, November 1, 2010

Syukur sgt2!!

dari 10am di postpone ke 11.05am sbb lecturer aku ade hal kat luar..xpe, aku saba menunggu even sejam..huk3..tapi aku xsure sama ade aku betul2 da ready or x tuk berperang di Pejabat Am tu..hmm..musykil2..tapi xpe, xmo tangguh2 da..aku kne settle kan all thing by today..10.55am lecturer nsem tu pon sampai n he tell me to wait for a while.. i said ok laa..then, aku melangkah ke medan perang ku yg da mcm bilik interview medsi je aku tengok..ahh, persetankan kondisi bilik tu sume..yg aku fokus kan adalah paper ats meja tu..huk3..aku pon mengeluarkan ilmu yg aku dpt selama aku blaja mengenai subjek puaka tu..hahaha..suppose aku jwb in 2 hours but since aku da xpat nk go on, juz 1hour n 15 min aku decide tuk balik..so, aku bgn n kua mencari che aimran tapi xde lak..men nyorok2 kot..haha..aku pon bg kat Puan Siti Zitun tu..die tye da ciap ke? aku sengeh2 n aku ckp saye da xleh nk jawab..haha..then die senyum n aku ckp thanx n balik bilik..


so far, setakat ni aku rse da terlepas satu beban yg sgt membingungkan n sgt membangangkan aku..hahaha..lega! syukur sgt rse da lepas paper tu..sok lak paper Pedagogi..thanx to maina cz give me past year question on that subject..so, berpanduan cket aku tuk exam sok..lau x, x taw nk study pe..almaklumlah pedagogi ni byk pada praktikal je..tgok cara ngaja bagai..hmm..


da la..xnk tulis pape da..yg aku taw aku sgt2 bersyukur...Alhamdulillah..akhirnya..


*tamat*

2 comments:

  1. alhamdulillah...baek lectere cik aimran tuh..aku respek la..susa tau lau ade student yg tertinggal nk amek exam cm hg nis..mesti cik aimran mmng yg amek berat terhadap keperluan studentnya..lau x..dia gagalkan je lau bg ssetengah lectere..

    ReplyDelete
  2. huhu..taw xpe..seb bek je..jd pengajaran la..hihi

    ReplyDelete