Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Thursday, November 11, 2010

Aku Lak Excited~

hari 11 Nov 2010..result UPSR kuar......
aku pon hampir terlupe pasal tuh.......
aku on Fb aku tgok dak2 neh post pasal tuh.......
aku amek fon tepon abah.......


aku: hello, abah katne? (bunyi bising2 an)


abah: abah kt sekolah adik nih..


aku: result kua da?


abah: da..xdpt berite lg ke?


aku: xde sape2 gtaw pon lgi..adik dpt bpe?


abah: dpt 5 je..eh, tepon nti la..abah ade keje ni..


aku: ok2..babai..


aku terpikir sat..5 JE?? ke abah salah ckp??
 ke abah nk ckp 4 JE..bru la kne ngn 'je' tuh......
cop, tepon kak teh lak laa..haa, kompem 5A adik aku dpt......
wallaweyh~ mantap kot adik aku..aku pon dpt 4 je..huhu.......
tahniah2..lagi bangge la mak abah aku..anak2 die bagus..hahaha.......
aku xtaw nk bg ape kat adik aku..huhu.......
hope die dpt duk asrama penuh r nnti..leh berdikari cket.......
adik bgsu beb..paham2 je la kn.......
tuk adik, akk doakan ko dpt SBP n9 tuh......
ekau duk la nogori tu sorang2.......
da xdo lai nak balik umah tiap2 mggu deh......
ko duk sekolah sampai ado coti baru ekau balik k.......
jgn ekau dok tepon2 abah suh dtg amek lak.......
ekau da bosau taw..kuat cket dikk..hihihi
matang kan adik aku..cunnn~




P/S: hope sume family aku dpt kejar cte2 masing2...chaiyok anak2 pakcik napi!!!!


*tamat*

No comments:

Post a Comment