Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Monday, November 8, 2010

Rindu sama kamooo~

semakin hari aku semakin rindu padanya..cewahh! ayat xleh blah..saba dlu..kasi habis lu ayat bertaman aku neh..hmm..mmg! aku sgt rindu pada nya..xdapat ku nafikan lagi..dia selalu di fikiran apa lagi di hati..yg ku nanti2 mcm bola penalti..dri malam sampai ke pagi..juga dirindui ketika mandi..xbasah walopon mandi berbaldi2..hahaha..da mcm pantun daa..aku sgt rindu kamoo..ketahui la engkau wahai CUTI semester!! hohohohohoho~ aku da xdek mood nak study seh..mcm hampeh..setan2 gemok mula berlingkar2 kat badan aku n membuatkan aku semakin hari semakin syg..eh! semakin hari semakin malas..aiseh..2paper lg kot..even seminggu je lagi..


cuti..aku xpernah sudi berpisah dgn mu..xpenah jemu bertemu dgn mu..aku syg kamuu..npe kau perlu pegi ketika aku masih memerlukanmu...oh tidakkk..jgn kau menyiksa ku begitu sekali..sungguh aku xsanggup menempuh jalan n liku2 hidupku tanpamu..engkaulah pelita hidupku tatkala aku malas da nk study n penin2..benci r blajo jer..aku chenta padamuuuu cuti..kau la honeymoon ku...huuu


i love u so much!! 
jika kau da pergi tu, dtg lah balik pada ku yer..aku sentiasa menunggu mu..


ngeh3~ suspen jer..





p/s: cuti=penukul


*tamat*

2 comments:

  1. setan gemok salu je melekat kt hg ea nis...hihihihihi...sian hg...mereka curik zat kat hg...ehhehee

    ReplyDelete
  2. haha..tu sbb kne mkn shaklee..hiiii~

    ReplyDelete