Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Tuesday, November 2, 2010

Tiada Yang Sunat Melainkan Wajib Belaka!

skunk nih bru 5paper habis..ade 2 paper ag tapi 9hb ngn 12hb..lame tu gap nye..so, setelah ditimbang tolak, darab bahagi sume aku decide nak balik sok pagi gak laa..mule2 nk balik luse je..tapi memandangkan kosmate ramai da balik td, naluri meronta2 r nak balik sok..tambah2 akak aku sorang da balik rini..aiseh, sgt menguji ketabahan ye anak2..aku pon nak balik gak..huuu..tu la yang WAJIB nye..wajib balik..hahahaha!!!


sebelum balik ni byk ag keje aku xsettle..antaranya:


1. baju xbasuh ag..jap ag kne berdobi laa..
2. barang xkemas pe satu..haha..
3. x cek ag buku2 tuk next exam n pape note pntg yg perlu di bawa polang..ngee..
4. xiron baju ag..rse cam nak balik pakai baju kurung laa sok..hihi..sukeee~
5. lum gtaw mak abah yg kompem balik sok pagi..mlm t r caling2..saba yep..


sume ni akan ku mula kan beberapa detik lgi..mula ngn basuh baju..hihi..


tp kompius r nak balik pkai bju kurung or suar..nak masuk tempat ramai org rsau lak pkai bju kurung..susah nk lari lau de pape..tapi aku rse suke lak pkai bju kurung skunk ni..aku rse minat aku da makin ladies r skunk..haha..ade gak r nak berubah tu kn..tapi kne slow2..xleh drastik..terkejut membe t..aku pon terkezutt!! ngeh3..skunk ni byk pkai bju kurung n blous..yeayy!! cuti ni nak wat baju kurung lagi laa..kain pasang ade ag kat umah..rtu malas nak wat..cuti t bosan2 wat la bju..hihi..


nak g mendobi lak..daa~


*tamat*

No comments:

Post a Comment