Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Monday, November 1, 2010

Jogging Jummm~

hmm..tadi nak kne gastrik..soo, dgn segera bergerak ke kafe..mujur dekat an..bli mee goreng + ayam goreng..waaa, da lame xmkn mee..asyik mkn nasi je..hihi..sedap woo..da ciap mkn solat asar..baru duk ngadap lappy ade  mesej masuk la..


"Nisa,org ngn mijot nk jogng,jum nk?" >>maina


"kul bpe?kat mane?" >>aku


"tah,tp org nk kt stdium.kol 5.30,5.45.nk?jum!" >>maina


"hehe..ok..jmp nti.." >>aku


"hehe.yeay!kntek mijot tau..mijot kte cm telmbt sket." >>maina


"ok" >>aku


dalam pale duk pikir aku ni kasut sukan da simpan tuk cuti sem..haishh..xpela..demi kawan an..turun jela ek..hihi..hah!! cane nk gemok ceni?? baru semalam ckp berat da naik..aloo..huk3..


xpe2, cuti sem oh cuti sem..ko baik kan?? time cuti nanti gemokkan aku k..janji taw..hihi..aku nak p 'berlari bekejaran, seindah bunga di tamannnn, bak burungan megah, kanda ku puja, berlagu kita berdua...dindaa..kanda.....' haa! suda!! karok lak..ujan lak t..xpat nk jogging..haha..


jgn pancit suda..da lme tggal olahraga..last mse sekolah menengah dulu la..wakil sekolah 800m, 4 x 400m, 4 x 100m, lompat tinggi..haha..sekarang acara sape paling kuat tido..mmg aku la pemenang nye..x lain dan xbukan..hhahaa...


*tamat*

No comments:

Post a Comment