Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Thursday, November 11, 2010

Aku tetap Wanita..haha!!

walaupun rupamu tidak ku kenal, tetapi lobang hidungmu tatap menjadi pojaan hatiku...cut!!! haha.. walaupon gayaku rock n steady, tetapi aku tetap a lady..wahahaha!! aku rock mmg rock beb..rock kapak lagi taw..tp aku tetap pmpuan..rock cane sekali pon still ade lemah lemah LEMBAP nye okey..hihi..

aku baru beli kain pasang cotton yg mmg da lame aku idamkan..cam best lak tgok kwn2 pkai baju kain cotton..so, aku pon nk beli gak..nk try..ni baju fashion dulu taw..tapi da jd tren skunk lak..whateva lah..janji rock..up todate gtuu u..awwwchh~
beli kat pasar malam bangi baru ni..ngee~

haa! mesti tertanye2 kn kaitan rock ngn tajuk post neh..haha..saba2..aku suke sgt pilih2 kain tuk dijadikan baju..selalunye yg menjadi pilihan warne pink..ntah la npe..tp skunk da ubah selera jd kaler blue lak since ade hantu rembat tudung pink kesayangan aku dr ampaian blok aku baru neh..siot tol la..hish!! geram tol..huhu..xpe2..amek r kau nk sgt..cian aku lau org yg xcukup sifat neh mmg suke curik2 neh..hobi katenye..hahaha..pdn muke kau..

hmm, aku xdecide lg nak wat baju kurung bese or kurung riau/pahang..skunk aku suke pkai kurung pahang..tp tkut xsesuai ngn kain jenis cotton neh..ooo..k2, kne usha dulu blk neh..korang mesti xcye if aku ckp aku wat baju sendiri kan..sbb aku kn rock..tp siyes la..aku leh wat baju sendiri since form2..tp mse awal2 dulu bju xcntek sgt r..mula blja kn..senang je taw nk wat..tp aku reti bju kurung bese n kurung riau/pahang jela..yg len xreti..huk3..ok pe..


Kain Pasang = +-RM20 ( habis murah la ni..)
Upah Tempahan = +-RM30 (kat kmpung kdg2 25hengget da dpt)
Total Anggran = +-RM50 (untuk sepasang jer..)

mahai gilerrrr...lau aku tu da dpt 2pasang..tu la untung wat bju sendri..start dr sekolah la aku pakai bju yg aku wat sendiri sampai la skunk..aku xsuke beli bju yg da siap..kdg2 xsedap pkai..wat sendiri leh oter sendiri je sume..huhu..adik beradik aku7 org pmpuan..adik yg bongsu je lom pandai wat bju sendri..yg len leh je..hehe..xde la susahkan mak nk jhit bju time raye..2hri lg nk raye bru aku wat bju..ngee..aku suke menjahit..tapi baju sendiri je..lau org suruh wat bju die aku xsuke..sbb aku malas..hahaha...

P/S: blaja la menjahit..kompem puas hati n jimattttt~


*tamat*

No comments:

Post a Comment