Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, October 31, 2010

Penyakit Merbahayerrr!!

aduhhh...sakitnyerr...sakittttt!!! sakit sgt!! 


hahaha..gimik je lebih..bukan sakit pon...ni nak cte pasal penyakit 'obes' aku..hihi..sejak 2 3 hari ni aku rse bdn aku da makin berat..dats mean yg aku da makin gemok..yeahhh!! i loike!! ngeh3..aku rse da cecah 45 or 46 n maybe 47 darpada 43 tuh..huk3..hopefully..sbb nye byk duk bilik an..exam kn..


faktor2 yg aku rse sbb susah nk nek kn berat:


1. banyak bergerak (berjalan ke kelas or mane2 r)
2. berjalan dgn laju n express secepat bus Cepat Express( lembap sebenarnye bus tuh)
3. xduduk diam even duk bilik ( nak decorate bilik aje..ubah brg sne cni..)
4. byk aktiviti wujung mggu (wajib: sapu n mop lantai..jogging dlm bilik..bohsannn!!!)
5. malas nk mkn (ikut mud..busan ngn makanan kafe..)
6. byk gelak (da gelak mcm haram..kuat gle..xcontrol lgsung..ish! sengal!!)
7. bila da nek average 48 mesti demam or sakit..then turun balik (xpenah cecah 50)


tu la je yg terlintas di bulatan fikiran ku..xnak ah gune kotak fikiran..busan!! haha..ok, tu faktor2 nye..so, kini da hampir cuti sem n akan berpoye2 di rumah lak..sooooo, leh nekkan berat lagi..oyeah2! makan, makan dan terus makan..bak kate abah.."makan la sah selagi boleh..kalo habis kite beli lg"..haha..perli tuh..ngee~


susah taw kurus2 nih..sbb kat umah aku suke tdo kat ruang tamu pas tgok TV..duk berlingkar atas lantai..yg jadi masalah ialah sakit badan especially b**t*t bile baring atas lantai cmtu je..aduii..kne tulang kot..nak tdo aku lapik tgn kat ctu..haha..bengong tul..pastu mak cakap "pas ni jgn makan lagi..bagi tggal kulit n tulang..leh tdo mne2 pon xde masalah" hahaha..mak! xbek taw..mne ade xmkn..makan laa..cme aktif sgt anak mak ni..huhu..skunk ni adk aku da rampas tahta aku..akak aku pon..dorang sume da chubby2 tapi chubby dorang still kecik dikalangan org luar.family aku kecik2 je org nye..hihi..


panjang lak ai aku berlipurlara kat blog ni kn..da2..kang jdi penipulara lak..hak3..adeyh..perut se'eh r kenyang sgt lepas gian makan Tom Yam ngn k.ngah td..huhu..mahu rest lak..yokk! daa


p/s: da boleh derma darah ye pasni.. :))))


*tamat*

No comments:

Post a Comment