Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Monday, October 25, 2010

low profile

mulai hari ni aku nak jdi low profile je..bkn la kate b4 this aku howwtt sgt..takk..cme nak berdiam diri..supaya aku x terus hanyut dan tenggelam dalam dunia yg aku sendiri xtaw ape kesudahannya..aku da tuka name fb aku kepada tulisan jawi supaya die xpasan page aku..hati aku kuat mengatakan yg jauhkan diri dari die adalah keputusan sgt baik n mantap aku yg aku buat..ade org ckp aku ni lembut hati sgt n mudah terpengaryh..so, aku nak kuatkan hati aku..thanx to all yg tegur n bagi nasihat tuk aku..aku rse aku ni da byk lara ngn hal dunia laa..ngaji pon jarang..x sekerap dulu..aku rse tu salah satu sebab aku mudah goyah dan lalai..hmm,,ape da jadi ni nisa..come on..kembali pada jalan asal k..Allah tu Maha pengmpun..so, berubah la..berhijrah lah..lau dulu ko leh jge batas ko ngn laki, x bertepuk tampa kenape sekarang ko byk abaikan semua tu?? ko xkesian kat mak abah ke?? penat dorang aja ko dr kecik sampai la da besa panjang xpenah benti bg nasihat.." jage diri leklok sah, kite org pompuan ni byk kne jge" tu la ayat yg salu mak aku ckp..bertepuk tampa tu termasuk la tu nisa oii..mak xckap direct je sbb ko da bleh pikir sendiri..hmm..maaf mak..kdg2 kami lupe..



bagus gak kadang2 kite di uji ngn perkara2 yg membawa kite kembali kepada jln asal..lau x, xpasan pon salah kite kt mna..tu maknenye Allah tu masih sygkan kite..syukurlah..Alhamdulillah.thanx to God..ade baik nye lau setiap mlm sebelum tdo aku muhasabah diri..ni x, balik ber'fb' pastu terus tdo..rutin harian yg melalaikan..ish3~ ok, fb aku pon da xde pape sgt..pic da delete..da private kn byk mende..so, xde yg menarik lg da..jd nye, kurangkan ber'fb' dlm hidup k..aku harap aku mampu berubah kembali ke zaman mulia dulu..huhu..boleh nye..kne yakin dan kuat..berusaha k..basya!! 

Ya Allah, kau redhailah dan permudahkanlah jln hidup hambamu ini..aminn~

*tamat*


No comments:

Post a Comment