Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Friday, October 29, 2010

Bila Di Hujung Semester~

ni salunye berkaitan ngan student2 IPT la..matrik ke pe ke..xkisah laa..tapi yang ade semester2 nih..haha..aku rse semua yg berkaitan ni korang penah lalui kot..haha..jumm tengok ape yg aku cube list kan dalam blog aku ni..


1. duet..kompem kering r bile da ujung2 ni..awal sem dulu joli katak sgt kn..hambek! pdn muke!
2. semakin kurus..sebab jimat duet..n malas turun makan sebab nak examm kn..
3. bilik tongkang pecah..da xde mood nk kemas2 ndgn semgt mcm awal sem dulu..
4. stok2 barang mula berkurang..cth: mkanan, pencuci muke, ubat gg, sympoo, dll..,dan korang da mls nk bli..
5. bz ngn examm..study last minit spe suruh!
6. sensitif...sbb serabut pale pkir exam..cepat je nek angin lau ade salah..
7. berperang ngn FB..fuhh..ni la paling xtahan..susah dow..haihh!
8. berperang ngn setan gemok...time nk exam kuat gile tdo..penat ke???
9. semua buku nak buke...lau x jgn harap..sume exam punye pasal...haha
10. da start pack or kemas2 barang nak balik bercuti...
11. da mula pikir cuti t nak wat pe..planninggggg~
12. byk duk bilik dr merayap..
13. byk paki bju kurung cz g claz byk pakai suar je..nk exam formal cket..
14. tdo lambat...
15. byk gune A4 or Testpad...
16. rajin buka spin tengok nota or donlod nota..
17. rajin cek mel tengok ade info exam ke x..
18. lau chatting pon byk pasal pelajaran..xtahan..salu ngumpat or gosip je..haha
20. mintak maaf sne cni..
21. dengki mendengki cz ade yg habis exam awal..balik umah awal...
22. nangis cz nk pisah ngn kwn..mcm la xjumpe sem depan...
23. rso tggu result!! huk3


ni je yg ade dlm otak aku..yg len aku pikir len kali..aku pon da serabai danih..blaa dulu...choww~


*tamat*

No comments:

Post a Comment