Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, October 24, 2010

pelik2 je

kadang2 aku xpaham laa ngn perangai manusia ni..nak kite ikut cakap dia je..tapi die mcm xpenah nak paham kite..aku ade hati & perasaan gak..aku bukan patung mainan..hmmm..tiap kali asyik aku je kne ikut cakap die..macam org bodo lak rasenye..ape yg die nak dr aku sebenarnye?? tolong la pikir matang cket..kite da besa kot..jgn la men2..even die lg tue dr aku, tp mcm aku lg matang je..kdg2 aku xreti cane nak ckp ngn die..mcm xde persefahaman..mcm lebih kepada kuase veto pon ade gak..pelik laa hubungan baru bermula tanpa kenal latar belakang masing2 kn..makin xpaham antara satu sama lain..sangat pelik..dan aku mule memikirkan sesuatu yg buruk..huk3..semoga ianya tidak berlaku..bile da jd ceni kn, aku rse rindu sgt kat Mr A*** aku dulu..die sgt memahami aku & salu bertolak ansur..die yg byk bg nasihat, salu bg semangat..tp tu sume dulu..andai la die tahu, aku nak je bgtaw die yg aku rindu kan die..nis rindu awak.. :( bukan aku nak berjiwang ke pe..tp lumrah la manusia mmg ade perasaan ceni..aku pon manusie bese cam korang gak..salu mende ceni time exam da dekat..ahh! dugaan sungguh..lau A*** ade salu study same2..yg aku xpaham die aja..lau ngntuk die bg semangat suh study..subuh lak saling cal satu sme lain..suh bgn solat..jge solat..mak aku pon suke die..awak, mak salu tye pasal awak taw even kite da xde pape..xpela..mgkin xde jdoh..lg pon kite dua2 bz kat u masing2..nis doakan awak hepi kat sne..nis rindu awak boncit.. :-)


No comments:

Post a Comment