Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, October 24, 2010

Keputusan Terbaik

hmm..dlm satu petang je sume ni terjadi...sekarang ni perasaan aku bercampur baur...rse sedih ade, rse geram ade, rse nyesal, ade rase bersalah pon ade..hanya Allah yg taw sume yg aku rse ni..tapi aku bersyukur sebab aku rse aku masih belum terlambat tuk kembali ke jalan yg benar..kdg2 aku kecewa ngn dri aku sendiri sbb aku xcukup kuat menjaga iman aku sendri yg satu masa dulu penah menjadi pegangan yg kuat dlm hidup aku..maaf kan kami mak..maafkan kami abah..bukan niat kami nak sakitkan hati mak ng mak abah ngn perbuatan kami..mak ngn abah da cukup baik didik kami..cme kami yg terlepas pandang perkara2 penting ni..


betul lah kata org kapel ni bawa byk dosa..hmm..ape yg da lepas tu hope xjd lg pasni..yg lepas bia la lepas..aku kne kuat tuk hadapi semua ni..semoga Allah mengampunkan dosa2 ku yg lepas..


tuk die, aku harap ko akan sedar gak suatu hari nanti..cara kite xsame..ko ngn gaye hidup ko, aku ngn gaye hidup aku..maaf aku xboleh folow step ko..aku xsalahkn ko if tu mmg style ko..asal kite lain2..aku bukan nak main2kn ko..aku siyes tapi aku nak taw sape ko sebenarnye..aku cari bakal suami bukan bf selamanya..kapel tu mmg indah tp ada batas2 yg perlu di jage..aku penat tuk ikut ckp ko je sedangkan ko xde tolak ansur..mmg ko lg tue dr aku, tp xbermaksud pemikiran ko lebih matang dr aku..even aku ni nmpak gile2, tp aku masih waras memikirkan sume ni..aku xleh ikut cara ko..sumpah aku xbleh..mustahilll..kite org melayu, bukan org barat..plezz laa..yg lepas bia la lepas..hope ko jumpe gak pmpuan yg layak ngn ko..mgkin kite bkn jdoh yg sesuai..tolonglah pikir dulu sebelum wat sesuatu..jgn ikut kn hati, nafsu dan perasaan..harap ko pham..berubah la demi diri ko sendiri..aku xyakin ade prmpuan yg berani dekati ko kalo ko terus cmtu..aku bersyukur even kite xkan cntact lgi..keputusan yg aku pilih tuk bgtaw ko ape yg rse da termakbul..even ko nk marah sekali pon aku terima..yg penting ko taw ape yg aku nk smpaikan..maafkan aku...


hmm..setakat aku kenal laki ni..aku rse a**q lah laki terbaik yg pernah muncul dlm hidup aku..semoga semua ni menjadi pedoman dan pengajaran kepda aku dan semua pmpuan di luar sne..semoga direhai Ilahi~ aminn

No comments:

Post a Comment