Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Wednesday, October 27, 2010

Skype Baru

aku rse tenteram cket pas wat skype baru..haha..sebab kes 'Gile' tu punca dr skype lame..so, aku da tuka nme yg mungkin org xsgke tu adalah aku..Nur Syifa'..hihi..nme oovoo pon yg ni gak..ngeh3..hmm, yg ni rmai cket mmbe..cz aku add kwn2 sekolah menengah dulu..di sebb kan lappy ni wat hal ngn YM, so aku kne aktif skype la tuk chatting ngn kwn2..td nak add Mr A aku tp xegt emel la..taip nme skype die bersepah2 lak kua...kg salah add lak..so, nanti2 je la..so far, setakat ni, if nk add skype aku, add by new mel kotakputeh@yahoo.com...


lau nk add oovoo by mel payungmahal@yahoo.com..


if nk add facebook by mel nissa_gurlz@yahoo.com..


ade ag satu mel yg admins cket..so aku xgatw kt cni..tu untuk spin, smp web bagai la..xmo kco..t inbox mel tu masuk yg aneh2 je..so setakat itu sje makluman untuk kali ini..selamat membace di bulan exammmm~




*tamat*

No comments:

Post a Comment