Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Thursday, October 28, 2010

Meroyan~

rini aku mereng cket..haha..pas solat subuh cam bese laa..sapu bilik n kmas2 katil ann...pastu tbe2 rse rimas ngn rambut sendiri..so, dgn spontan g amek gunting n memulakan proses..ngeh3..potong rambut sendiri..tp cket je..balik umah mesti kne bebel..alaa..xeran ponn..hahaha..

pastu kemas2 balik perkakas tu sume n mula study tuk exam rini..profesion perguruan kul 12 kat DG...tgh duk hafal2 tbe lidah aku mengeluarkan balik fakta2 dlm bahase endon..ape kess??? haha...gasak laa..tp mcm lg senang nk egt taw..leh la cbe pasni taw korang..hahaha...

g exam kul 11 cmtu laa..mule2 nek bus U..mcm nek roller coster je duk blakang sekali..terpontang panting aku n mijot..duk gelak aje..toii lompat, gelak sebakul..ilmu kuar da..toii ag sekali..sebakul lagi gelak..kuar ag ilmu aku..haishh! xleh jadi ni..sampai pan fac aku ktrg turun tuka bus Zon 3 lak..hahaha..amann..leh bce2 cket..tbe2 lalu dectar nmpak si die kat motor die..ceh! spoil! xsukeee!

sampai DG jumpe kosmet n bncg2 cket..nk bc xmasuk da..jadah ape nk bce ag lau da smpai dewan..cuak mengatasi segalanya..haha..tbe nmpak sorang junior claz profesion ktrg..dak tu mmg otai habis la! dressingnye, cara dan gaya sebijik cam jantan..tomboy ya amat..pkai tudung gle slekeh..ayoo, cik kak weh, lau da nme amek perguruan kn, ikut la etika cket..kemas la cket..jatuh standard doh...ishh! haha..mula2 khaty pasan cz die pkai bju kurung..haha..lawak je..pastu maina lak..haha..woii, nk exam dah ni..xya ngumpat2...jom examm...

terkejut gle buke paper tgok2 ade 80 soklan objektif..huh! nk muntah rse..tp subjektif ade satu soklan besar jela..ok r tu..jwb la aku ngn jayanya..xtaw r betul bape an..haha..

ok, settle profession..skrg fokus subjek yg paling aku rso..astronomi..

nak makan sat..jap ag study astro lak..daaa~

*tamat*

No comments:

Post a Comment