Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Sunday, December 12, 2010

Zaman Kelincahan ku~

zaman kecik2 dulu aku ni aktif bangat..asyik main xhenti2..macam2 mainan la pondok2 la, galah panjang la, teng2 la, batu seremban la, patung2 la, buaya2 la...aku men campur je laki pmpuan..kecik2 xpe kan..hehe


one day, masa raya..aku n kwn2 aku men buaya2 kat pokok rumah kwn mak aku..masa tu raye kn..mak aku n akk aku tgh beraya kat umah kwn mak aku tu...aku yg ngah men buaya2 ngn kwn2 ni dgn berbaju raya, aku panjat pokok tmpat ktrg men tu..pastu aku nk terjun..xtggi pon pokok tu..tp sebab pakai bju kurung kn, kain aku tersangkut kat dahan pokok..n then aku terjatuh n mata aku tercucuk pada satu ranting kecik yg da patah kat pokok tu...lepas tu aku da xegt ape yg jadi..mak aku pon cte la ape yg jadi...


smlm mak cte balik..haha..cian mak aku xsempat nk mkn kuih raya cz aku jatuh tu..kelam kabut mak aku bawak aku blik..sbb nye darah dari mata aku tu byk sgt sampai meleleh ke leher..wah, byk tu kan..huhu..tapi bukan tepat2 kene kat mata..betul2 tepi mata aku n sampai sekarang parut tu masih nmpak..tp salunye org xpasan..haha..mak aku xnk bawak aku g klinik cz xnk aku kne jahit...kalo aku kne jahit kompem mata aku tertarik ke tepi..hihi..so, mak letak minyak gamat je..aku terbaring je dlm bilik..huhu..tu lah degil sgt..haha


moral of da story: lau nk panjat pokok pkai suar beb..kang parut tempat lain lak..huahahahaha

6 comments:

  1. Syukur la tuh nisa..aku nih memang dah xilang parut kat mata aku...hg pelik kn nape aku selalu pakai spek kn?sbb ade sbb...aku ade penyakit mata sblah...huhuhuhu...sampai skrg xde cure..=)

    ReplyDelete
  2. eh..betul ke weh?? xtaw pon..pasal ape??

    ReplyDelete
  3. xsume dak ukm tao sal nih...sol,atok dan syuk je tao bende nih...hehe..xper..lagipon..dah sudeyh terlambat..aku bru kene je...mase matrik...kene masuk wad kot 4 hari..mase seminggu sebelum exam muet...hehe..xper..aku syukur..mule2 xleyh time gak...hehe ...hidup mesti diteruskan...yosh!!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. hah?? aku xpaham lor..xpe2, ade hikmah nye tu..aku delete taw komen hg..xnk org len bce..diam2 je k..

    ReplyDelete