Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Friday, December 31, 2010

Video Call Lagi

hilang boring aku hari ni bila vid cal ngan family :

  1. borak ngan kak teh & bechik sambil lawan komen ngan jiran ktrg
  2. duk borak2 sambil meniru cara cakap masing2 (mengejek)
  3. borak ngan mak
  4. mak tye cukup ke duit (padahal dh gtaw PT dh masuk) :P
  5. mak tanye pasal lesen & motor
  6. cuti raya cina mintak motor ngan abah
  7. tengok adik try baju sekolah menengah.(dh besar ko eh dik)
  8. tunjuk sarung netbok kak teh (aku nye sarung laptop pon) :P
  9. cakap ngan abah pulak
  10. tanya pasal lesen dan moto
  11. "eh, xde2, abah bagi moto yamaha sport je kat ko"
  12. aloo, xmahu moto tu! bechik pomen sampai hon bunyi mcm hon lori!'
  13. ok, decided! bakal bawa moto kriss modenas (susah start)
  14. seronok dpat tengok muke mak abah & family
  15. aku tak rasa hidup aku kosong 
  16. aku bahagia ada mereka dan kawan2 di sini
  17. rasanya xperlu lagi utk cari pengganti si dia buat masa ni
  18. hehe. kenangan akan terus di simpan
  19. hidup stabil dan tersenyum sokmo
  20. jimat kredit cz vidcal free je
  21. hope kebahgiaan ini berkekalan dann semakin bertambah
  22. aminnnn~
*macam2 la lagi..bestttt bila borak ngan adik2 beradik yg sengal..tapi agak terkilan cz lom dpt vidcal ngn kak long cz nak tengok hanie n areel..huuu~


My family members Without Along cz Along raye johor masa ni 2009..hee

No comments:

Post a Comment