Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Monday, December 6, 2010

Awal Muharram

hari ni berkumpul seisi rumah di ruang tamu....
menunggu detik2 utk same2 membace kan doa akhir thun....
dgn telekung bersama family....
jarang dpt berkumpul ceni....
tbe2 aku rse syahdu lak td...
alhamdulillah di izinkan Allah utk kami sama2 beribadat...
selepas baca doa akhir thun, kami pon solat magrib....
di teruskan dgn bacaan doa awal tahun pula....
solat hajat....dan baca yassin beramai2....
tenang.....
jauh dari masalah dr dlm jiwa mahupon di luar jangkaan....
aku rse bersyukur ada family ceni....
at least kami xterus hanyut dgn duniawi....
ktrg mmg sempoi n sengal2 tapi yg wajib tetap dikerja kan....
berkat didikan mak abah.....
hehe...aku hepi, aku ada family aku.....
thanx to all my family members!!
i love you all so much3!!!

No comments:

Post a Comment