Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Tuesday, December 7, 2010

Terimalah Taubatku~

Tuhan terimalah taubatku yang tidak sempurna

Ia serba kekurangan dan banyak cacat celanya
Tapi apakan daya
Ini yang kumampu 
mempersembahkannya kepada-Mu

Telah kucuba sepenuh hati 
Tapi masih tidak mampu sempurna
Aku harap dengan rahmat-Mu
Terimalah jua taubatku
Aku tetap tidak jemu 
Kuteruskan walau tidak meningkat
Aku tetap istiqomah

Kasihanilah aku wahai Tuhan
Hamba yang lemah ini
Pengampunan-Mu yang kuharapkan
Siapa lagi yang akan membelaku
Kalau Engkau tidak membelanya

Aku kan hamba-Mu jua
Aku ciptaan-Mu juga
Kalau Engkau selamatkan
Engkau tidak akan rugi
Kebesaran-Mu akan tetap sempurna
Ampunilah wahai Tuhan 
Segala dosaku

Kasihanilah aku wahai Tuhan
Hamba yang lemah ini
Pengampunan-Mu yang kuharapkan
Siapa lagi yang akan membelaku
Kalau Engkau tidak membelanya

Aku kan hamba-Mu jua
Aku ciptaan-Mu juga
Kalau Engkau selamatkan
Engkau tidak akan rugi
Kebesaran-Mu akan tetap sempurna
Ampunilah wahai Tuhan 
Segala dosaku 3x 

Album : Kembali Kepada Tuhan
Munsyid : Mawaddah
http://liriknasyid.com


4 comments:

  1. aku nampak je rock..tp dalam hati ade taman..hehe

    ReplyDelete
  2. hihi..bese la..byk lagi lagu die yg best...

    1. bila tuhan tak ditakuti
    2. Anugerahkan Cinta dan Takutku pada-Mu
    3. bantulah aku melawan nafsu
    4. rintihan hatiku

    donlod n dgr..tenang je..

    :)

    ReplyDelete
  3. nk download katne??jrang lagu nasyid bleyh donlod..

    ReplyDelete
  4. 4shared leh..aku mmg donlod lgu kat 4shared..

    ReplyDelete