Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Wednesday, December 8, 2010

Aku Rindu Zaman Aku Muda..haha

cop! tajuk post ni xbermaksud aku da tue skrg ye..aku awet muda..wee~ actually aku nk cte yg dulu aku penah sgt meminti nasyid eg: in-team, UNIC, Hijjaz, Saujana< firdaus dll..tu zaman aku sekolah2 dulu..n then setelah sedikit dewasa..cewahh, ayat xbley blah ni..haha..dlm form 5 cmtu kot..minta bertukar pada lagu2 semasa..style balada, rock n etnik kreatif..fushoooo, da mcm muzik2 da nih..hihi..sgt minat n gemar mendengar lagu n nyanyi sendiri2 la ye..same cam adik beradik2 aku gak la..pantang dgr intro muzik da taw lagu ape..kdg2 kene perli ngn mak.."cube hafal zikir ke, hafal Quran ke macam hafal lagu tuu.." toing!! kena sebijik..ngee~


tapi kini aku cam kembali ke zaman muda..rse cam gune alat doraemon lak.."ting! Alat kembali ke masa lampau!!" lebih kurang camtu la gaya doraemon kuarkan objek dr poket die..hahaha..ngok!! sejak kebelangan ni salu dgr nasyid espcly lagu kumpulan Mawaddah n Maher Zain..hihi..i loike very much3...hmm, td pas tgok tv yg xde cre best, akk aku pon ajak adik aku masak tuk minum ptg..dorang pon tutup tv..aku lak amek remote tv n remove VCD player cz nak pasang lagu2 aku la..


akak aku : alaa sah, ko asyik dgr lagu ni je...
aku : ko kate nak masak...gi la dapur...sebok je kat sni..haha
akak aku : mmg la..tapi telinge kokde xpekak lagi..dgr la kat dapur pon..
aku : eh, bio la...haha
akak aku : mesti ko bayangkan yg nyanyi tu suare ko kan..hahahaha..
aku : bongok..haha..


aku pon terus pasang je..haha..dengki je dorang nih..huh!! tapi mmg best la suare kump mawaddah tu..aku ssuke sgt2..tbe2 aku dgr k.teh aku lak bersuare kat dapur "eh, sejak bila lak isah jd islamic ni??" haha..aku gelak je..malas nk ckp pape..hehe..yg penting aku bahgie..haha..poyo!!
da2, nak g tgok cte SERIBU KALI CINTA lak..best cte nih..tata~

4 comments:

  1. hahahaha...sengal..yeke bahagia tuh mase nyanyi..??haha...bahaye weh nyanyi kat dapor..t dpt laki tua...hahaa

    ReplyDelete
  2. haha...ok pe...t aku pggil die atuk..xya pggl abg..wahahaha

    ReplyDelete
  3. hhahahahaaha..sengal..nk ke atuk sentuh hg mase malam perkahwinan nnti??hahahahahhaha!! euwwwwwwwww,,,,haha

    ReplyDelete
  4. yekkk..jamal geli gle..pkir sampai stu..yohhh!! haha

    ReplyDelete