Sape Nak jadi Stalker?? Sila Follow~


Get your own Digital Clock

Wednesday, April 27, 2011

Motivasi Diri

Bersyukur even kita lambat tersedar dari kesalahan...
Dari langsung tiada kesedaran...
Pengalaman menjadikan kita lebih dewasa...
Allah uji kita sebab kita mampu...
Jika rasa tak tertanggung semua dugaan...
Ingatlah kita punya tempat mengadu dan berdoa...
Ingatlah, tak semua yang kita nak kita akan dapat...
Kadang2 kenyataan tu lebih menyakitkan...
Pasrah dan redha dengan apa yang terjadi...
Yakinlah bahawa Tuhan menyediakan hikmah disebalik yang terjadi...
Semoga apa yang dihadapan lebih baik dari apa yang dibelakang...
Tabahkanlah hatiku Ya Allah...
Agar aku bisa berdiri mengharungi segala ujianmu..
Sesungguhnya aku insan yang lemah...
Tetapkanlah hatiku Ya Allah...
Tak tertanggung rasa dihati...
Hanya engkau tempat aku mengadu dan tempat aku memohon...
Jadikanlah aku wanita yang tabah dan kuat...
Semoga hadirnya kelak menyinari hidupku...
Amin.

No comments:

Post a Comment